Semarak Cinta-NYA




ASSALAMUALAIKUM ..
semoga kehidupan kita dibawah rahmat-NYA dan sentiasa bersyukur dengan apa yang telah Allah kurniakan kepada kita dan sentiasa
mendekatkan diri dengan-NYA




Saturday, December 3, 2011

....yang mane satu pilihan aku???....

......aku bingong la nak pilih mane satu lelaki yang sesuai tok aku jadikan pasangan hidup..confius la...wat mse skang mmg la aku ader couple tp ader gak lelaki lain nak kwan ngn aku..aku ngaku aku mmg suke berkawan..sebab bagi aku ...dalam kite berkawan aku akan lebih tau tentang lelaki...

......mungkin bagi org lain maybe akan anggap aku nie ' PlayGirl'..no komen la tuh...HAHAHAHAH....

....lelaki yg pertama tu tua setahun dri aku...x de kje tetap lg..yg first nie mmg pakwe aku pon...hahaha...

.....yg kedua tu muda setahun dari aku..dlu sme kelas sme part 1 dlu...skng dier nak futher stdy kat tempat yg septutnyer...hehehehehe.....die sweet ngt ...comey...hehehehe...

...yg ketga...tembam gak..kje chef kat banda hilir melaka..umo dier 24 tahun...huhuhuhuhu...pening..pening aku nak pilih mne stu laki yg aku nak plih...hehehehehehe...

.....hanya berdoa kpd Allah s.w.t n mnx petunjuk-NYA...

"....Ya Allah..kurniakan larh hamba-Mu ini jodoh yang sesuai untuk diriku..seseorang yang boleh membimbing diriku ke jalan yang Engkau redhai..."


.....AMIN....



No comments: